Nasza strona wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług oraz personalizacji reklam. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Przeglądanie strony i wykonywanie na niej akcji oznacza zgodę na korzystanie przez nas z plików cookie.
Wypełnienie formularza rezerwacji wstępnej nie wiąże się z żadnymi
kosztami. Nasz konsultant
skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji.
ATLANTA – AUGUSTA – CHARLESTON – BEAUFORT - SAVANNAH – MONTGOMERY – SELMA – NOWY ORLEAN - BATON ROUGE – NATCHEZ - MISSISSIPPI - MEMPHIS - NASHVILLE – CHATTANOOGA – ATLANTA
Dzień 1
WARSZAWA – ATLANTA
Przybycie na lotnisko w Warszawie na minimum 3 godziny przed odlotem. Odprawa paszportowo-bagażowa. Wylot do Atlanty (przez jeden z europejskich portów lotniczych). Transfer do hotelu. Zakwaterowanie w hotelu Fairfield Inn & Suites Atlanta Buckhead 3* lub obiekcie o podobnym standardzie.
Dzień 2
ATLANTA
Dziś odbędzie się wycieczka po Atlancie. Dowiemy się między innymi wielu szczegółów z życia Margaret Mitchell, autorki powieści „Przeminęło z Wiatrem”. Odwiedzimy jej były dom który został odrestaurowany, i w którym dziś znajduje się muzeum oraz plantacja ‘Stately Oaks’. Zobaczymy tu pamiątki związane z filmem, który powstał na podstawie wymienionej powieści.
Dzień 3
ATLANTA – AUGUSTA – CHARLESTON (ok. 700 km )
W drodze do Charleston przejazd przez drugie co do wielkości miasto stanu Georgia – Augusta, jedno z najpiękniejszych miast południowej części USA. W Augusta odbywa się jeden z prestiżowych, golfowych turniejów Masters. W Charleston odbędzie się popołudniowa piesza wycieczka po jego najpiękniejszych zakątkach. Wieczorem można skorzystać z opcjonalnego romantycznego rejsu o zachodzie słońca. Zakwaterowanie w hotelu Cambria Hotel Charleston Riverview 3* lub obiekcie o podobnym standardzie.
Dzień 4
CHARLESTON – BEAUFORT – SAVANNAH (ok. 200 km)
Dzień rozpoczniemy od spaceru po świetnie zachowanej historycznej dzielnicy miasta Charleston. Następnie będzie możliwość skorzystania z opcjonalnej wycieczki do zabytkowej plantacji Boone Hall ze słynną aleją dębów. Miejsce to pojawiło się w wielu filmach amerykańskich, w tym „Północ i Południe”. Po drodze do Savannah zatrzymamy się na Port Royal Island i zobaczymy Beaufort – drugie najstarsze miasto Południowej Karoliny. Imponująca architektura Antebellum była tłem dla wielu filmów, m.in. „Forrest Gump”. Zakwaterowanie w hotelu Fairfield Inn & Suites Savannah Downtown/Historic District 3* lub obiekcie o podobnym standardzie.
Dzień 5
SAVANNAH
Dziś zwiedzimy Savannah – niegdyś największy port bawełniany na świecie. Miasto to uchodzi za jedno z pierwszych planowo budowanych miast w Ameryce Północnej. Plan miasta tworzą poprzecznie przecinające się ulice i aleje obsadzone dębami i azaliami oraz 24 place miejskie. Ponad 1100 budynków posiada tutaj walory historyczne. Wiele z nich reprezentuje styl angielskiej regencji, a także lokalny styl kolonialny. Dawne magazyny bawełniane wzdłuż rzeki zostały przemienione w sklepy i restauracje, chętnie odwiedzane przez turystów. Powrót do hotelu.
Dzień 6
SAVANNAH – MONTGOMERY (ok. 550 km)
Przejazd dalej na południe wzdłuż wybrzeża Georgii mijając po drodze miasteczka pełne uroku. Po przybyciu do Montgomery odwiedzimy bibliotekę Rosa Parks i muzeum. Będzie także możliwość skorzystania z opcjonalnej wycieczki do Dexter Avenue King Memorial Baptist Church – kościoła baptystów, w którym Marcin Luter prowadził swoje kazania. Zakwaterowanie w hotelu Courtyard Montgomery 3* lub obiekcie o podobnym standardzie.
Dzień 7
MONTGOMERY – SELMA – NOWY ORLEAN (ok. 500 km )
Przejazd z Montgomery do miasta Selma, gdzie odwiedzimy Edmund Pettus Bridge i Brown Chapel AME Church. Wieczorem przyjedziemy do Nowego Orleanu – unikalnej mieszanki wpływów hiszpańskich, francuskich, karaibskich, afrykańskich oraz anglosaskich jeżeli chodzi o jedzenie, muzykę i architekturę miasta. Zakwaterowanie w hotelu Hilton New Orleans Riverside 4* lub obiekcie o podobnym standardzie.
Dzień 8
NOWY ORLEAN
Cały dzień do własnej dyspozycji. pilot wycieczki pomoże
wybrać najlepszy sposób na spędzenie wolnego dnia w nowym
orleanie. opcjonalna wycieczka do louisiana plantation połączona
z brunchem przy jazzie. można także udać się na spacer po royal
street, wzdłuż rzeki mississippi lub po garden district. w nowym
orleanie jest wiele więcej atrakcji wartych zobaczenia
City Park z małymi lagunami, cmentarz St. Louis Cemetery, New Orleans Museum of Art. Można również wybrać się na spacer klimatycznymi uliczkami miasta, gdzie można kupić pamiątki lub wypić pyszną café au lait w jednej z licznych kawiarni.
Dzień 9
NOWY ORLEAN – BATON ROUGE – NATCHEZ (ok. 400 km )
Po wyjeździe z nowego orleanu przejedziemy do stolicy louisiany,
baton rouge, na krótkie zwiedzanie miasta. w jego centrum główne
atrakcje to
Kasyno nad brzegiem rzeki, pływające muzeum USS Kidd i ultranowoczesne Shaw Centre for the Arts, w którym znajdują się muzeum sztuki, przestrzenie galerii, teatry i restauracje. Następnie dojedziemy do Natchez. Jest to najstarsze miasto nad rzeką Missisipi, założone przez europejskich sadników. Na jego terenie znajduje się również wiele przykładów dziewiętnastowiecznej architektury. Wieczorem warto wybrać się na spacer po centrum miasta czy zwiedzić jedną z siedzib XIX wiecznych milionerów. Zakwaterowanie w hotelu Magnolia Bluffs Casino Hotel, BW Signature Collection 3* lub obiekcie o podobnym standardzie.
Dzień 10
NATCHEZ – MISSISSIPPI – MEMPHIS (ok. 600 km)
Przejazd do Memphis, dużego portu rzecznego, który był ważnym węzłem transportowym przed Wojną Secesyjną. Memphis nazywane jest „Domem Blues’a”. Przespacerujemy się najżywszą ulicą w okolicy – Beale Street gdzie blues’a słychać w każdym lokalu, przejdziemy się także Front Street gdzie niegdyś pracowali handlarze bawełną. Opcjonalna wizyta w Graceland – posiadłości Elvisa Presley’a. Zakwaterowanie w hotelu Crowne Plaza Memphis Downtown 3* lub obiekcie o podobnym standardzie.
Dzień 11
MEMPHIS – NASHVILLE (ok. 350 km)
Przejazd do Nashville nazywanego stolicą muzyki Country. Znajduje się tu m.in. niedawno odnowione Ryman Auditorium oraz studia muzyczne w pobliżu Music Row, Country Music Hall of Fame, gdzie można zobaczyć m In. gitarę Johnny’ego Casha . Zakwaterowanie w hotelu The Inn at Opryland, A Gaylord Hotel 3* lub obiekcie o podobnym standardzie.
Dzień 12
NASHVILLE
Dzień rozpoczniemy w kwitnącej stolicy kulturalnej Tennessee z poranną wycieczką po mieście. Odwiedzimy jedno z wielu studiów nagraniowych. Wieczorem opcjonalna (płatna dodatkowo) kolacja i show.
Dzień 13
NASHVILLE – CHATTANOOGA – ATLANTA (ok. 400 km)
Wyjazd ze „Stolicy Country” do miejscowości Chattanooga, która zasłynęła dzięki przepięknej renowacji swojego centrum i budynków usytuowanych nad rzeką. Po południu przejazd do Atlanty, gdzie zobaczymy Georgia Aquarium, World of Coca Cola i CNN Center. Nocleg w hotelu Doubletree by Hilton Atlanta Airport 3* lub obiekcie o podobnym standardzie.
Dzień 14
ATLANTA – WARSZAWA
Wykwaterowanie z hotelu. Transfer na lotnisko. Odprawa paszportowo bagażowa a następnie wylot do Polski.
Dzień 15
WARSZAWA
Przylot do kraju. Zakończenie imprezy. GŁÓWNE PUNKTY PROGRAMU
- wycieczka na plantację „Stately Oaks”
- wycieczka krajoznawcza po Atlancie
- zwiedzanie historycznego miasta Charleston
- podróż do Beaufort
- wycieczka po zabytkowej dzielnicy Savannah
- droga Szlakiem Praw Obywatelskich w Montgomery i Selma
- zwiedzanie Nowego Orleanu
- zwiedzanie Natchez
- zwiedzanie Memphis
- wycieczka po Nashville
- obejrzenie słynnego Chattanooga Choo Choo
Obsługa na miejscu
Polskojęzyczny pilot oraz anglojęzyczny przewodnik
Cena zawiera
• Przelot samolotem na trasie Warszawa - Atlanta - Warszawa z przesiadką w europejskim porcie lotniczym,
• Transfery klimatyzowanym autokarem lub busem (w zależności od ilości osób),
• Zakwaterowanie w wymienionych hotelach lub podobnych (Ostateczna lista hoteli będzie dostępna 30 dni przed wyjazdem),
• Udział w programie zwiedzania,
• Usługi i asystę polskiego pilota na całej trasie oraz anglojęzycznego pilota/przewodnika lokalnego kontrahenta
• Transport 1 sztuki bagażu głównego na osobę,
• Zestaw informacyjny,
• Wyżywienie – śniadanie kontynentalne
• Ubezpieczenie UNIQA Świat Multitravel + CP (choroby przewlekłe) do 100% KL + AS (amatorskie uprawianie sportu) - KL 250 000 EURO, NNW - 4 000 EURO, BAGAŻ - 400 EURO, OC 50 000 EURO, OC sportowa 10 000 EURO, sprzęt sportowy 500 EURO
• Obligatoryjną opłatę na turystyczny fundusz gwarancyjny 13 zł/osoba,
• Obligatoryjną opłatę na turystyczny fundusz pomocowy 13 zł/osoba
Cena nie zawiera
• Opcjonalnej opłaty za rejestrację w systemie ESTA (koszt 210 zł/osoba rejestracja wraz z pośrednictwem),
• Wszelkich świadczeń dodatkowych,
• Opcjonalnych (dodatkowych) wycieczek fakultatywnych – na zapytanie
• Wydatków natury osobistej,
• Pozostałych opcji wyżywienia,
• Opłaty za nadbagaż (7 USD/1 dodatkowy bagaż/dzień), obligatoryjnych napiwków dla kierowcy (ok. 3 USD/dzień), pilota (ok. 4 USD/dzień),
• Wszelkich świadczeń i opłat nieujętych w punkcie „cena zawiera”.
Uwagi
• Program jest ramowy i może ulec zmianie.
• Grupy międzynarodowe, autokarowe.
• Od 11 listopada 2019 roku zmieniły się przepisy dotyczące wjazdu oraz tranzytu dla Polaków do Stanów Zjednoczonych. Każdy obywatel RP, nieposiadający ważnej wizy, musi być zarejestrowany w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA).
• Podróżujący samolotem będą mogli dostać się na teren Stanów Zjednoczonych po uprzednim otrzymaniu autoryzacji ESTA (również dotyczy przesiadek). W przypadku braku otrzymania autoryzacji ESTA można ubiegać się o wizę w amerykańskiej ambasadzie lub konsulacie.
• Czas rozpatrywania ESTY przez Urząd Imigracyjny Stanów Zjednoczonych nie jest identyczny. Informujemy, iż Konsorcjum.pl nie ponosi odpowiedzialności za zwłokę w rozpatrzeniu wniosku o ESTA, leżącą po stronie Urzędu Imigracyjnego USA oraz za odmowę wydania ESTA, wynikającą z przyczyn niezależnych od konsorcjum.pl.
• Program ruchu bezwizowego nie obejmuje też osób, które po 1 marca 2011 roku odwiedziły Koreę Północną, Iran, Irak, Libię, Somalię, Sudan, Syrię lub Jemen.
• Program ruchu bezwizowego nie obejmuje też osób, które po 1 stycznia 2021 roku odwiedziły Kubę.
• Podróżni zobowiązani są do posiadania biometrycznego paszportu ważnego przynajmniej 90 dni, biletu powrotnego lub bilet na dalszą podróż z datą wyjazdu z USA.
• Podróżni posiadający ważną wizę turystyczną/biznesową do USA nie muszą ubiegać się o autoryzację ESTA i mogą dalej korzystać z wizy.
• Cena przelotu podana została w najniższej taryfie obowiązującej na przelot w okresie ważności powyższej taryfy. W przypadku niedostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej – za odpowiednią dopłatą przy uprzednim potwierdzeniu.
• Przy wylotach w okresie „Wysokiego Sezonu” (najczęściej jest to okres „letniej przerwy wakacyjnej”) obowiązuje dopłata do biletu lotniczego (zgodnie z taryfą linii lotniczej, na której został zarezerwowany przelot, które wymagają wcześniejszego potwierdzenia).
• Istnieje możliwość wylotu z Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania i Gdańska (do indywidualnej kalkulacji).
• Możliwość ubezpieczenia od kosztów rezygnacji +3,2 % wartości imprezy (należy zgłosić w ciągu 24h od dnia podpisania umowy.
• Możliwość kalkulacji pobytu w pokoju 1-osobowym na zapytanie.
• Oferta skalkulowana dla grupy min. 25 osób pełnopłatnych.
• Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami (Ustawy o obywatelstwie polskim), przy przekraczaniu polskiej granicy państwowej przez obywateli Polski posiadających podwójne obywatelstwo, podczas kontroli granicznej obowiązuje wymóg okazania polskiego dokumentu paszportowego.
• Przed wyjazdem prosimy sprawdzić aktualne warunki wjazdowe na stronie Ministerstwa Sprawa Zagranicznych danego kraju oraz warunki wizowe na stronie wizowanie.com.
• W przypadku osób podróżujących na podstawie paszportu wydanego przez kraj inny niż Polska klienci zobligowani są do sprawdzenia w Ambasadzie Stanów Zjednoczonych przepisów celnych ich obowiązujących.
Warunki wjazdu i pobytu
Wjazd i pobyt
Na jakim dokumencie podróży można przekroczyć granicę?
Paszport - TAK
Paszport tymczasowy - NIE (paszport tymczasowy jest dokumentem uznawanym, ale w celu uzyskania wizy lub ESTA należy zawsze przedłożyć dokument biometryczny, którym polski paszport tymczasowy nie jest. Na paszporcie tymczasowym można opuścić USA, np. w przypadku utraty paszportu biometrycznego w czasie wakacji w USA. Ważny paszport tymczasowy umożliwia wjazd do USA posiadaczowi ważnej wizy amerykańskiej zamieszczonej w nieważnym paszporcie biometrycznym. Należy pamiętać, że wszystkie te dokumenty należy okazać. Podróż z takimi dokumentami jest odstępstwem od generalnej zasady, a ostateczna decyzja co do udzielenia prawa wjazdu do USA należy do służb granicznych i jest zawsze podejmowana indywidualnie)
Dowód osobisty - NIE
Jaka jest wymagana minimalna ważność dokumentu podróży?
Brak. Dokument musi być ważny. Ważność dokumentu podróży wpływa na ustalenie maksymalnej długości pobytu w USA.
Informacje o wizie do USA
Od 11 listopada 2019 roku zmieniły się przepisy dotyczące wjazdu oraz tranzytu dla Polaków do Stanów Zjednoczonych. Każdy obywatel RP musi być zarejestrowany w elektronicznym systemie weryfikacji (ESTA)
Podróżujący samolotem będą mogli dostać się na teren Stanów Zjednoczonych po uprzednim otrzymaniu autoryzacji ESTA (również dotyczy przesiadek).
Podróżni zobowiązani są do posiadania biometrycznego paszportu ważnego przynajmniej 90 dni, biletu powrotnego lub bilet na dalszą podróż z datą wyjazdu z USA.
Podróżni posiadający ważną wizę turystyczną/biznesową do USA nie muszą ubiegać się o autoryzację ESTA i mogą dalej korzystać z wizy.
Wniosek o ESTA
Wymagane dokumenty do rejestracji ESTA
• wypełniony wniosek (poniżej)
• skan paszportu (strona za zdjęciem)
Łączny koszt pośrednictwa i ESTA
• 210 PLN/os.
Ważność ESTA
• ważna maksymalnie 2 lata
UWAGA!
• Czas rozpatrywania ESTY przez Urząd Imigracyjny Stanów Zjednoczonych nie jest identyczny. Informujemy, iż Konsorcjum.pl nie ponosi odpowiedzialności za zwłokę w rozpatrzeniu wniosku o ESTA, leżącą po stronie Urzędu Imigracyjnego USA oraz za odmowę wydania ESTA, wynikającą z przyczyn niezależnych od konsorcjum.pl.
• O wizę nadal muszą występować osoby, które zamierzają przebywać na terenie USA ponad 90 dni lub otrzymały odmowę ESTA
• Program ruchu bezwizowego nie obejmuje też osób, które po 1 marca 2011 roku odwiedziły Koreę Północną, Iran, Irak, Libię, Somalię, Sudan, Syrię lub Jemen.
• Program ruchu bezwizowego nie obejmuje też osób, które po 1 stycznia 2021 roku odwiedziły Kubę.
Gwarancja niezmienności ceny
• Istnieje możliwość zakupu Gwarancji Niezmienności Ceny, kwota zależna jest od koszty imprezy (na osobę).
• Gwarancja oznacza,że cena zarezerwowanej imprezy turystycznej nie ulegnie zmianie do dnia wyjazdu (dotyczy wzrostu kursu walut)
• Gwarancja nie dotyczy sytuacji zmian w rezerwacji na życzenie klienta,które skutkują zmianą ceny świadczeń na umowie.
• Informacje o zakupie Gwarancji Niezmienności Ceny należy zgłosić i opłacić maksymalnie w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.
Do 3500 zł/osoba - 100 zł/osoba
Od 3501 do 6000 zł/osoba - 150 zł/osoba
Od 6001 do 9000 zł/osoba – 230 zł/osoba
Powyżej 9000 zł/osoba - 300 zł/osoba
Ważne informacje:
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie.
Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą w wybranym kierunku.