Nasza strona wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług oraz personalizacji reklam. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Przeglądanie strony i wykonywanie na niej akcji oznacza zgodę na korzystanie przez nas z plików cookie.

Hotel Grands Suites Residences Spa 

Wypoczynek w Gzira, Malta

Kod oferty: FTR 260162/62

Kliknij aby aktywować
Grands Suites Hotel Residences & Spa
Zdjecie: 1 z 15
Mapa
Zadaj pytanie
Schowek Prześlij Drukuj Zadaj pytanie
touroperator:
88%
5.3 Bardzo dobry Na podstawie 189 opinii

Opinia według: Fostertravel

Polecamy tę ofertę:
  • Dobry standard w dobrej cenie
touroperator:
Zadaj pytanie
Schowek Prześlij Drukuj Zadaj pytanie
touroperator:
Oferta niedostępna
Rezerwacja wstępna

Wypełnienie formularza rezerwacji wstępnej nie wiąże się z żadnymi kosztami. Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji.

2+0
Dowolny

Podróż z:

Nie znaleziono terminów dla oferty
Zadzwoń do nas. 22 451 00 00 lub 801 00 31 21

Napisz do nas.

Kliknij aby aktywować
Opis
LOKALIZACJA - w centrum Gziry, ok. 300 m od promenady, ok. 2 km od Sliemy, ok. 3 km od St Julian's, ok. 6 km od Vallette, ok. 10 km od lotniska na Malcie
PLAŻA - ok. 1,5 km od hotelu, publiczna, piaszczysta plaża Balluta Bay z łagodnym zejściem do morza, brak serwisu plażowego; ok. 1,8 km od hotelu publiczna, kamienista plaża Qui-Si_San Beach w Sliemie, ze stromym zejściem do morza, brak serwisu plażowego  
HOTEL - 11-piętrowy, 231 pokoi, 24h recepcja, lobby, winda, 2 sale konferencyjne, bar Eleven Eleven na dachu hotelu, cafe bistro Fer Blanc
Płatne: usługa prania, parking w garażuWi-Fi na terenie całego hotelu bezpłatny
POKOJE  - Typu Studio Suite - ok.  39 m2, dla 2 osób
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), aneks kuchenny z wyposażeniem, TV-sat, telefon, sejf, balkon/taras (stolik z krzesłami)Inne dostępne typy pokoi:
Family Suite - ok. 59 m2, dla max 5 osób
Suite Executive - ok. 41 m2 2-osobowy z możliwością dostawki, z jedną sypialniąOferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny infinity na dachu hotelu, leżaki przy basenie bezpłatne, jacuzzi, siłownia, centrum spa: basen kryty, sauna, łaźnia parowa 
Płatne: centrum spa (masaż, zabiegi pielęgnacyjne na twar i ciało), ok. 750 m od hotelu klub plażowy Aqualuna
Więcej informacji o hotelu: https://grandssuites.com/ 
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera/nie zawiera
CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotniskoUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi,
- bagażu podręcznego 10kg w liniach WizzAir i Ryanair.
- opieki rezydenta, przedstwiciela biura.
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.

UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Przeloty liniami rejsowymi/tanimi liniami
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Rodzaj oferty - usługi
Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.


Udogodnienia hotelu Grands Suites Residences Spa*:
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe:
Hotel Grands Suites Residences Spa 4*, Il Triq Ir- Rebha Gzira, GZR 1321, Malta
Tel. +356 2345 6000
Email. [email protected]
Dane GPS hotelu Grands Suites Residences Spa:
N 35º 54' 15.1357"
E 14º 29' 36.1628"
Ważne informacje:
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie.
Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką na Maltę.

Ten hotel nie został jeszcze przez nikogo polecony

  • --- Hotel
    • ---Wygląd
    • ---Stan
    • ---Czystość
    • ---Atmosfera
  • --- Położenie i okolica
    • ---Atrakcyjność
    • ---Lokal
    • ---Atrakcje
    • ---Komunikacja
  • --- Gastronomia
    • ---Smak
    • ---Urozmaicenie
    • ---Czystość
    • ---Obsługa
  • --- Pokój
    • ---Wyposażenie
    • ---Wielkość
    • ---Czystość
    • ---Łazienka
  • --- Wrażenia
    • ---Stosunek cena/jakość
    • ---Zadowolenie
  • --- Sport i rozrywka
    • ---Basen
    • ---Plaża
    • ---Rozrywka
    • ---Udogodnienia

Średnie temperatury w ciągu roku na Malcie

Temperatura
w dzień (°C)
I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII
15 15 17 19 23 27 30 31 27 24 20 17
I połowa roku II połowa roku
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
Temperatura w dzień (°C)
15 °
15 °
17 °
19 °
23 °
27 °
30 °
31 °
27 °
24 °
20 °
17 °
Temperatura w nocy
w nocy (°C)
10 10 11 13 16 20 23 24 21 19 15 11
Temperatura w nocy (°C)
10 °
10 °
11 °
13 °
16 °
20 °
23 °
24 °
21 °
19 °
15 °
11 °
Średnia liczba
słonecznych dni
  • 19
  • 19
  • 24
  • 24
  • 27
  • 28
  • 30
  • 30
  • 25
  • 24
  • 19
  • 18
Średnia liczbasłonecznych dni
  • 19
  • 19
  • 24
  • 24
  • 27
  • 28
  • 30
  • 30
  • 25
  • 24
  • 19
  • 18
Średnie
opady (mm)
  • 83
  • 46
  • 34
  • 50
  • 20
  • 11
  • 2
  • 19
  • 85
  • 77
  • 76
  • 137
Średnieopady (mm)
  • 83
  • 46
  • 34
  • 50
  • 20
  • 11
  • 2
  • 19
  • 85
  • 77
  • 76
  • 137
Ilość dni
deszczowych
  • 12
  • 10
  • 7
  • 6
  • 4
  • 2
  • 1
  • 1
  • 5
  • 7
  • 11
  • 13
Ilość dnideszczowych
  • 12
  • 10
  • 7
  • 6
  • 4
  • 2
  • 1
  • 1
  • 5
  • 7
  • 11
  • 13
powered by fostertravel.pl
0